Promowanie leków na receptę dla konsumentów cd

Dane dotyczące sprzedaży leków na receptę zostały zebrane dzięki audytowi ponad 36 000 aptek detalicznych, co stanowi około 65% aptek detalicznych w Stanach Zjednoczonych. Analiza statystyczna
Nasze analizy mają charakter opisowy. Korzystając z danych dotyczących wydatków i sprzedaży związanych z promocją, przeanalizowaliśmy trendy w branży dla różnych rodzajów promocji. Nasze główne porównanie dotyczyło reklamy bezpośredniej i konsumenckiej oraz całej promocji skierowanej do pracowników służby zdrowia. Reklama jest podstawową metodą stosowaną przez branżę w celu dotarcia do konsumentów; pokrywa około 95 procent wydatków na promocję skierowaną do konsumentów. Cztery metody promocji dla profesjonalistów, które uwzględniliśmy, stanowią od 85 do 88 procent dolarów wydanych przez firmy farmaceutyczne, aby dotrzeć do lekarzy. Śledziliśmy także związek między działaniami promocyjnymi a sprzedażą w czasie.
Na koniec udokumentowaliśmy różnice w reklamie bezpośredniej wśród konsumentów w ramach pięciu terapeutycznych kategorii leków i porównaliśmy rozkład intensywności reklamy bezpośredniej z konsumpcyjną z reklamą skierowaną do specjalistów. Wybrano pięć klas terapeutycznych (leki przeciwdepresyjne, leki przeciwhistaminowe, przeciwhiperlipidemie, aerozole do nosa i inhibitory pompy protonowej), ponieważ należą one do 20 najlepszych klas terapeutycznych pod względem sprzedaży i zawierają co najmniej jeden produkt, na który przeznaczono znaczne reklama konsumencka. W ramach każdej kategorii leków pokazujemy specyficzne dla produktów wzorce wydatków promocyjnych dla wiodących marek i porównujemy zmienność intensywności reklamy bezpośredniej z konsumentem z różnicą w intensywności awansu do specjalistów.
Wyniki
Industrywide Trendy w promocji
Rysunek 1. Rysunek 1. Trend wydatków na reklamę bezpośrednią w latach 1994-2000. Tabela 1. Tabela 1. Wydatki na reklamę bezpośrednią i promocję dla profesjonalistów ochrony zdrowia, 1996 do 2000. Odnotowano wzrost i przyspieszenie tendencji w wydatkach na reklamy leków na receptę w ciągu ostatnich lat bezpośrednio od konsumentów (Ryc. 1). Wydatki na reklamy bezpośrednie do konsumentów wzrosły o 212 procent w latach 1996-2000 (tabela 1). W 1996 r. Reklama bezpośrednia dla konsumentów stanowiła 9% łącznych wydatków na promocję, podczas gdy w 2000 r. Stanowiła niecałe 16%. Niemniej jednak, promocja dla pracowników służby zdrowia nadal stanowi ponad 80 procent pieniędzy wydanych na promowanie leków na receptę. Podczas gdy wydatki na reklamy bezpośrednie do konsumentów wzrosły o 1,7 miliarda dolarów w latach 1996-2000, wydatki na promowanie leków na receptę dla lekarzy (w tym wartość detaliczna bezpłatnych próbek) wzrosły o prawie 5 miliardów dolarów.
Największy procentowy wzrost wydatków na reklamę bezpośrednią miał miejsce w wydatkach na reklamę telewizyjną, która w latach 1996-2000 wzrosła ponad siedem razy (tabela 1). Inne formy promocji, szczególnie reklamy w czasopismach specjalistycznych i promocja w szpitalach, straciły na znaczeniu w stosunku do całości działań promocyjnych. W 2000 r. Prawie dwa razy więcej pieniędzy wydano na reklamę drukowaną skierowaną do konsumentów, jak na reklamę w czasopismach branżowych.
Od 1996 r. Łączne wydatki na promocję leków na receptę wzrosły o około 70 procent (tabela 1)
[przypisy: afekt patologiczny, charakteropatia leczenie, octan glatirameru ]
[przypisy: matołectwo, schizofrenia prosta, zatrucie talem ]