Promowanie leków na receptę dla konsumentów ad

IMS Health jest niezależną firmą konsultingową, która dostarcza dane i analizy do przemysłu farmaceutycznego, naukowców, FDA oraz wielu agencji rządowych i federalnych. Konkurencyjne raporty mediów śledzą lokalne i krajowe kampanie reklamowe w głównych mediach, takich jak telewizja i radio. Reklamy promujące określone produkty oraz te, które koncentrują się na chorobach lub objawach bez nazewnictwa produktu, są uwzględniane w szacunkach wydatków na reklamę bezpośrednią. Konkurencyjne raporty mediów nie śledzą reklam internetowych ani deklaracji sponsorowania programu, takich jak te, które pojawiają się w publicznej telewizji. Inne opublikowane raporty wskazują, że wydatki na tego typu reklamy stanowią niewielką część całkowitych wydatków na reklamę bezpośrednią. Dane firmy Industrywide dotyczące promocji dla pracowników służby zdrowia zostały zebrane z IMS Health. Omówiono cztery główne elementy wydatków na promocję dla profesjonalistów: wyszczególnienie (dostarczenie informacji o produkcie w bezpośrednim spotkaniu) do lekarzy prowadzących działalność biurową, wyszczególnienie lekarzy szpitalnych, bezpłatne próbki pozostawione u lekarzy i reklamy w profesjonalnych czasopismach. Ponieważ IMS Health nie śledzi wydatków na spotkania i wydarzenia, ten element promocji dla profesjonalistów nie pojawia się w naszej analizie. Inne opublikowane dane wskazują, że takie działania stanowią od 12 do 15 procent działań promocyjnych skierowanych do pracowników służby zdrowia.6
IMS Health szacuje wydatki na szczegóły na podstawie informacji dostarczonych przez krajowy panel 6443 biurowych lekarzy i dyrektorów szpitali aptek, którzy śledzą swoje kontakty z farmaceutycznymi przedstawicielami handlowymi. Dane o wartości detalicznej bezpłatnych próbek dostarczanych przez firmy farmaceutyczne uzyskano również z IMS Health, która wykorzystuje panel 1265 członków personelu front-office w gabinetach lekarskich (próbki od praktyk lekarzy pracujących w biurze, którzy są na panel zajmujący się gromadzeniem danych szczegółowych) w celu monitorowania ilości leków dostarczanych przez przedstawicieli handlowych w postaci próbek. Uwarstwiona losowa próba lekarzy, którzy zapisują informacje na temat kontaktów związanych z promocją, jest reprezentatywna, pod względem szczegółowości działalności, dotycząca wszechświata lekarzy szpitalnych i biurowych w kontynentalnej części Stanów Zjednoczonych; dane dotyczące bezpłatnych próbek są reprezentatywne dla próbek podawanych wyłącznie lekarzom biurowym.
IMS Health zbiera również dane o wydatkach reklamowych i liczbie reklam umieszczonych w około 400 czasopismach medycznych. Szacunki kosztów druku ogłoszeń w czasopismach zostały dodane do opłat wydawcy za reklamy w celu uzyskania szacunkowych całkowitych wydatków na reklamę czasopisma. Dane dotyczące sprzedaży w całej firmie uzyskano z opublikowanych raportów na podstawie rocznego badania przeprowadzonego przez Pharmaceutical Research i Manufacturers of America; ta ankieta z kolei opiera się na danych sprzedażowych z IMS Health.7
Dane dotyczące promocji dla pracowników służby zdrowia i sprzedaży konkretnych produktów (np. Claritin) uzyskano od Scott-Levin, niezależnej firmy konsultingowej. Szczegółowe prognozy Scott-Levin zostały uzyskane z panelu ponad 11 000 lekarzy w biurach i szpitalach w 31 specjalnościach, co stanowi 2 procent lekarzy w Stanach Zjednoczonych.
[przypisy: czy choroby psychiczne są dziedziczne, gemfibrozyl, psychoza starcza ]
[więcej w: tymoleptyki, gemfibrozyl, dieta po usunięciu wyrostka ]